ANASAYFA

29 Ocak 2015 Perşembe

İçimdeki Rüzgar - Yelda Sorguç

Kitap bitti beni de bitirdi :) Kitabı okurken o kadar çok sinirlendim ki hatta kitabı okumak istemedim başlarda ama merak işte okumaya devam ettim iyi yaptım sayılır. Kitabın konusu bana sevmediğim sözleri bile söyletti  'kadın kadının düşmanı ' gibi laflar Neyse fazla uzatmak istemiyorum hemen kitabı anlatmak istiyorum fazla içeriğe girebilirim :) affedin




Kitap Sibel adlı 35 yaşındaki güzel bir kadının İzmir den İstanbul ' a olan uçak yolculuğun da tanıştığı Mert le başlıyor. Uçakta Mert le karşılaştığı an Sibel aşık oluyor öyle bir aşık oluş ki adam ben beş para etmez bir çapkınım dese yine de bu tam aradığım kişi diyecek kadar Daha sonra ikisinin de beş para etmez olduğunu görüyoruz Birincisi Mert evli İkincisi karısını sevdiğini söylüyor Üçüncüsü daha önceden de karısını aldattığını söylüyor. Tamam Mert Sibel'e baştan evli olduğunu söylemeliydi ama  söylediği zaman aralarında tam bir şey bile yoktu ama Sibel bir haftadır tanıdığı adamı o kadar gözünde büyüttü ki evli olması onu sadece üç-dört gün kadar etkiledi ve aşk başladı Sibel tabi ki de kendisini sürekli aşağılık biri gibi gördü fakat bunu söylemeye bir türlü yeltenmedi onun yerine kendini koruması 'Alan memnun veren memnun lafları' sürekli etrafına sataşıp hıncını başkalarından alması beni deli etti Toplumsal yargıları saçma bulması kendisini suçsuz görmesi nede olsa o sadece aşık ama her gece ayrılsınlar diye dua etmeleri  Tabi ki bu kitapta Sibel e aşık biride vardı çok eski dostu Cem Sibel in dert ortağı Mert i anlatması beni deli eden kısmıydı Çünkü Cem in onu sevdiğini bile biliyordu Her neyse kitabın sonu iyiydi diyebilirim sonunu yazmak istemiyorum :)

Kısacası hayatımda hiç bir kitabı parçalamak istememiştim gerçekte Sibel  ve Mert gibi insanlar var konuyu anlatırken değinmediğim şeyler var eğer kitabı okursanız bana hak vereceksiniz değinmediğim şeyleri de okumuş olursunuz Kitap beni arada bunaltsa da özellikle  Sibel in kendisiyle baş başa kaldığında olan konuşmaları beni yordu başlarda çok hoşuma gitmişti bu konuşmalar ama sürekli olunca bunalıyorsunuz Kendisiyle hesaplaşmada ki sözlerinden bazıları beni çok etkiledi sizlerle paylaşmak istiyorum bu sözleri :)

''Aşk belki de insanın kendisini arayışıydı. Bulduğunu sandığı,kendisine ait bir yansımaydı sadece.Aşk bir suretti ''

''Bazen gerçekler sizi uyandırır,bazen,siz gerçeklerden uyanırsınız.Rüyalar bittiğinde,gerçek sizsinizdir. Belki de gerçek rüyalar uyanıkken gördüklerinizdir. ''

2 yorum:

  1. ay okunur buuuuu :) hem de memleketim yaniiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunur okunur ama hala aklıma geldikçe sinir oluyorum 😒 İzmir çok güzel 🙂Gevrek ve çiğdem yanında güzel gider 🙂🤗

      Sil