ANASAYFA

3 Ocak 2015 Cumartesi

TED DEKKER - GELİN KOLEKSİYONCUSU

Aslında kitabı bitireli çok oldu ama malum finaller dersler derken anca vaktim oldu yorum yapmaya :) Kitap su gibi aktı gitti diyebilirim normalde böyle cinayet kitaplarında romantizm sevmem kitapta dozunda olsa da vahşetse vahşet olmalıydı Cinayet ve otopsi kısımlarının daha detaylı olmasını isterdim bana göre üstün körüydü   ama yinede kitabı sevdim Ted Dekker ın sevmediğim kitabı çıkmadı daha :) ve gelelim konumuza :)


FBI ajanımız Brad analiz gücü süper birisi ve seri katilimizi durdurmak için elinden gelen her şeyi ve daha fazlasını yaptı diyebilirim kitabı okurken Brad karakterinden keyif aldım normalde olmaz bu yani Brad i sevdim ama Brad tabi ki de tahmin edemeyeceği biriyle karşı karşıya psikozlu bir seri katilimiz var yani ruh hastası kendini elçi zannediyor katilimiz ve Tanrının rakamı olan 7 ye ulaşmak istiyor ama yediye ulaşmak için Tanrıya 7 tane gözde gelini güzel kadınları öldürerek ulaşabileceğini zanneden bir ruh hastası Brad katilimizi tabi ki de tek başına bulamaz çünkü seri katilimiz çok titiz hiç bir iz bırakmıyor kusursuz bir iş yapıyor diyebilirim bunun üzerine Brad Sağlık ve Zeka Merkezinde bulunan Paradise ve onun arkadaşlarından yardım alıyor Paradise özel bir yeteneği var ölülere dokunduğunda onların son anlarını yaşıyor işte olaylar bundan sonra gelişiyor

Kitap bu yoğunluğuma rağmen çabuk bitti diyebilirim çünkü meraktan kitabı bir türlü bırakamadım kısacası cinayet gerilim tarzını sevenlerin sevebileceği bir kitap :)



Kitap kapağı da konusuyla çok uyumlu bence :)

2 yorum:

  1. heey bu yazar iyi de mi. bir iki tane okuduum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben çok seviyorum çoğu kitabını okudum Kapan da çok güzel bak :)

      Sil