ANASAYFA

3 Ocak 2015 Cumartesi

Kitap Alışverişi :)

Gerçekten kitapçılardan uzak durmalıyım kitapçı olduğunu bildiğim yerlerden geçmemeliyim bunu başarmalıyım 


Labirent serisini uzun zamandır almak istiyordum sonunda kısmet oldu diyebilirim
Son Beş Gün ün ilk kitabı olduğu için aldım ve nedense kapağı beni öyle bir çekti ki yerine koyamadım :(
Linda Howard Sweeney kitabı da konusu dikkatimi çekti daha önceden de kitapla ilgili bir yorum okumuştum direk o yorum geldi aklıma ve bir baktım onu da almışım :)


Harlequin kitaplarına zaafım var seviyorum hemen bitiyorlar sanki filmmiş gibi o yüzden Harlequin gördüğüm an bir tane de olsa almalıyım diyorum :)  

3 yorum:

  1. Linda Howard'ın bu kitabını kaç defa elime alıp bıraktım. Yorumunu çok merak ediyorum. Kitaplarını keyifle oku canım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım :) ilk okuyacaklarım arasında bakalım bende çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Canım, eğer yapmak istersen bloğumda senin için bir mim var :)

    YanıtlaSil