ANASAYFA

25 Ocak 2015 Pazar

Kitap Tag ( İlk Mim :) )

İlk defa mim lendim :) Soruları çok beğendim Beni mimleyen KİTAP KEYFİM 'e çok çok çok çok teşekkür ediyorum :) İlk mim olduğu içinde nedense çok heyecan yaptım :) Sorulara geçiyorum :)

1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?Odam da okumayı daha çok seviyorum ama küçük bir kardeşim var o odada olunca mecburen salonda mutfakta her yerde okurum  sorun değil :)
2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kâğıt parçası mı?
Kesinlikle ayraç hatta çok sevdiğim bir ayracım var yaklaşık 2 senedir o ayraç'tan başkasını kullanmıyorum :) ve kitabın ayracını asla  koparmam genelde arkadaşlarıma kitap verdiğimde içimden umarım kitabın ayracını kullanmazsın diye geçiriyorum :)
3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun?
Çok önemli acil bir durum olmadığı sürece bir bölümün ortasında  durdurmam genelde bölüm başlarında bırakırım okumayı

4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?
İkisi de değil  ikisini de yapamıyorum kitaplara kendimi çok kaptırdığım için bırakın yemek içmek annem seslenince bile duymadığım oluyor :)5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?İkisi de değil sadece kitap okurum ama sesin olması benim için sorun değil okurum etkilenmem ses var diye
6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?
Bir kere dayanamayıp yapmıştım çok kötü oldu.İkisini aynı anda yürütemedim birini ortasında çok önemli olmadığı yerde bırakıp diğerini bitirdim sonra da bıraktığımı :)
7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?
Tercihim ev ama yanımda kitabımı taşırım baktım boştayım okurum :)8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?
Değişiyor kitap sakinse kafamın içindeki ses sakin oluyor ama aksiyon falan varsa ses artıyor kafamın içindeki ses değişken :)
9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?
Hiç sayfa atlamadım önümdeki sayfayı bitiririm kitap beni bunaltsa bile sayfası sayfasına okurum :)
10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?
Ciltli kitapları severim.Elim kartondan önce ciltli kitaba gider
11- Kitap yazıyor musun?
Bir kere yazmaya başlamıştım ama misafirin çocuğu bilgisayara girip bütün yazdıklarımı silmişti bende bir daha denemedim belki bir gün yine yazarım :)

Soruları çok severek yanıtladım hatta kitap yazıyor musun sorusu beni yeniden şevke getirdi umarım  mimleyeceğim bloglar benim gibi beğenirler ve mimlediklerim ; Kitap Denizindeki Nehir  , cam misket (GugukluSaattenNinniler)

8 yorum:

  1. Benzer yanıtlarımız var :) Ben de gittiğim yere taşırım kitabımı, fırsat bulduğumda da okurum. Mimi yanıtladığın için çok teşekkür ederim canım, keyifle okudum yazdıklarını.

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim canım :):) evet benzer yanıtlarımız var bende senin cevaplarını okurken aynı ben diye içimden geçirdim :):)

    YanıtlaSil
  3. Çok eğlendim yaparken çok teşekkür ederimm ^.^

    http://cam-misket.blogspot.com.tr/2015/01/okumal-kitapl-mimm.html

    YanıtlaSil
  4. Eglenmene çok sevindim canim 😊😊😊😊 yanitladigin için bende teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
  5. Daha senın yanıtlarını okurken cok eglendım , cok hosuma gıttı yapması ne kadar eglencelı olucak kım bılır , coook tesekkur ederım canım benım :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. ay okurken kafanın içinde ses mi oluyooo ay yani sanki iki kere okur gibi yaniii :) hem gözünle hem sesinle :) ayraç güldüm yiaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen iki kere okur gibi :D Ayraçlar da hala öyleyim (:

      Sil