ANASAYFA

25 Ocak 2015 Pazar

Kitap Alışverişimmm 🎁🎁🎁🎁

Senenin ikinci  alışverişi 😊                                                                                                                    


Cerrah ı uzun zamandır almak istiyordum çünkü serinin diğer kitaplarını almıştım. Böylece seriye başlayabilirim 😌                                          
                                                                                  Sevmekten Korkan Kız ın konusunu çok beğendim farklı bir tarz kadına şiddetle ilgili o yüzden hemen aldım 😊                                                                                                                         ,
Kuşatma ve Fırtına aslında serinin ikinci kitabını aldım birinci kitabı üç kitapçı dolaştığım halde bulamadım daha önceden Kiler marketlerde görmüştüm nasıl almadım bilmiyorum İnş Kiler markette yeniden gelir yoksa hiç sevmediğim şey int. ten sipariş vermek zorunda kalacağım 😡

3 yorum:

  1. Tess'in kitaplarını tamamlamışsın, ne güzel :) Bende serinin iki kitabı var. Sevmekten Korkan Kız'a hiç rastlamadım şimdiye kadar, yorumunu merak ediyorum. Kuşatma ve Fırtına'yı nerden aldın? Bence arada bak Kiler'e. Ben de farklı zamanlarda rastladım kitaplara. Kitaplarını keyifle oku canım :)

    YanıtlaSil
  2. Bende Tess i tamamlamama çok sevindim Sevmekten Korkan Kız ın konusu çok güzel o yuzden birakamadim ilk okuyacaklarım arasında kesinlikle konusuna bakın Kuşatma ve Fırtına yı kiler den aldım ama ilk kitabı yoktu üç kitapçı dolaştım sonucunda cerrah ve sevmekten korkan kız i aldim 😊

    YanıtlaSil
  3. Yakında Kiler yine kampanya yapar. O zaman ilk kitabı da bulursun çünkü daha çok kitap oluyor. Canım, eğer yapmak istersen bloğumda senin için bir mim var :)

    YanıtlaSil