ANASAYFA

22 Mart 2015 Pazar

Kitap Alışverişi :)

Kiler'e uğradım maalesef  indirim yoktu :(
Listemdeki kitaplarda yoktu kitapçıya gidecek halimde yoktu 

Listemdeki kitaplar beklemede ama aldıklarımdan da çok memnunum :)

Kitaplar hakkında hiçbir bilgim yok öyle konularına bakıp hoşuma gidenleri aldım


Eğlenceli bir kitap okumak istiyordum şu aralar o yüzden

Ey Aşk,Evliliğe Hazır mısın? - CINDI MADSEN  kitabını aldım umarım eğlencelidir yanılmam 

Piyonun Son Hamlesi
 
Lisa Under
arka kapak yazısını okudum ve aldım çok hoşuma gitti :)

Hüzün Yanığı
- Sinan Yağmur aslında bu kitabı  hemen okuyacağımı zannetmiyorum dram olduğu içi ama ruh halim değişken farklı tarzları art arda okumayı seviyorum   o yüzden elimden bırakamadım almış bulundum 

4 yorum:

  1. 62 liraya aldığın kitaplar değil mi ? Umarım çok beğenirsin ve verdiğin paraya değer canım.

    YanıtlaSil
  2. Evet canim ınş begenirim Ders oldu bana bundan sonra indirimleri takip edeceğim

    YanıtlaSil
  3. ne zaman okumuştun sonra bunnarııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür bunları aldıktan kısa süre sonra okudum ama içlerinden en çok Hüzün Yanığını sevdim tavsiye ederim :)

      Sil