ANASAYFA

15 Mart 2015 Pazar

Top 10 Listem ( Mim:2 )


Ders ders ders derken sonunda fırsatı buldum canım arkadaşımın etiketlemiş olduğu Top 10 listem mimine cevap verebildim Mimlediğin için teşekkürler canım   Kitap Keyfim (: 
Kararımı da verdim Kitaplardan yana kullanacağım hakkımı :)


1-Labirent Serisi - James Dashner ( Hala etkisindeyim ) 

2-Açlık Oyunları Serisi -Suzanne Collins


3-Çember Serisi - Ted Dekker


4-Yürüyen Ölüler Serisi - Robert Kırkman & Jay Bonansıgna
(
The Walking Dead dizisi mükemmeldir tavsiye ederim )


5- Sıcak Bedenler - Isaac Marion 


6-Göçebe - Stephenie Meyer
(Hala ikinci kitabı bir umut beklemekteyim )


7- Mahşer - STEPHEN KING


8- Canan Tan - Piraye -
Yüreğim Seni Çok Sevdi


9- Erebos - U.POZNANSKI


10-Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali 

Mimleyeceğim arkadaşımı seçtim :) 
Kitap Denizindeki Nehir  umarım severek yanıtlarsın canım :) 

Not : Sadece Yazarlar veya Sadece Kitaplar olarak ikisinden birini seçebilirsiniz

İsteyen herkes mimi yanıtlayabilir :)  




6 yorum:

  1. Canım benim, derslerinin arasında mimi yanıtladığın için çok teşekkür ederim :)
    Favori kitaplarından Canan Tan'ın kitaplarını okudum.
    Göçebe'yi merak ediyordum ama filmini izlediğim için en azından şimdilik okumak istemiyorum.
    Çember serisini de merak ediyorum ama sıra gelmedi henüz onlara :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim canım benim için büyük bir zevkti :)
    Göçebeyi kesinlikle okumalısın filmi o kitaba bir katliam ben filmini izledim ve hiç beğenmedim kitabı çok mükemmel
    Çember serisi de çok farklı bir konuya sahip alışılmış konulardan sıkılınca farklı bir konu ararız ya işte bu seri çok farklı bir konuya sahip alışılmışın dışında ve sürükleyiciydi
    Canan Tan nın aşkı yorumlamasını şiirlerine bayılıyorum aşkı çok masum ve güzel işliyor :)
    Mimlediğin için tekrardan teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  3. Tavsiyelerin için teşekkürler canım :) Göçebe'yi tekrar düşünebilirim o zaman. Çember serisine de en kısa sürede başlamalıyım.

    YanıtlaSil
  4. oleey güzel liste olmuş aynı zamanda soool :) listenin yıldızı da madonnaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen iyiymiş ama şimdi bakıyorum da Madonna ilk 3 te çoğu yok bile, listem çok değişti :)

      Sil
    2. heeey daha iyi kitaplar okuyorum diyorsun herhalde değil mi. bu listede sadece madonna önemli, diğerleri çerezlik yani zateen :) heey dünkü son yazımı bi okusanaaa :) buna benzer bi konuuu :)

      Sil