ANASAYFA

1 Nisan 2015 Çarşamba

SON ZAMANLARDA İZLEDİKLERİM


1- ACİL ARAMA 


Seri katili filmleri çok severim.Konusunu görünce benlik bir film dedim. Yanılmadım :):):):)

Ana karakterimiz Jordan (Çok sevdiğim bir oyuncu canlandırmış Halle Berry ) 911 de santral görevlisi olarak çalışıyor. Jordan'a gelen aramalar başlarda önemsizdi. Sonra bir kız arıyor. Evinde birinin olduğunu korktuğunu söylüyor. Jordan,kızın evine bir ekip yönlendiriyor.Kıza neler yapması gerektiğini anlatıyor.Ardından çok büyük bir hata yapıyor.
Kız telefonu kapatınca, Jordan tekrar arıyor. Katilimiz de  kızı, eliyle koymuş gibi buluyor.Birkaç gün sonrada kızımızın cesedi bulunuyor. Jordan'da kendini suçluyor. Daha sonra seri katilimizin yeni avı olan kız da 911 arıyor.Bir bagajda olduğunu söylüyor. O sırada Jordan'da yeni çalışacak olanlara eğitim veriyor. Düzgünce yönlendiremeyen görevliden, telefonu alan Jordan katilimizi hemen tanır ve filmimiz başlar .

Film çok sürükleyiciydi . Gözlerimi ekrandan hiç ayıramadım, kendimi filmdeymiş gibi hissettim. Özellikle bagaj sahneleri çok heyecanlıydı .
Gerilim sevenlere önerilir.

ACİL ARAMA - Türkçe Alt yazılı Fragman 





                                                           

                                    2- İN YOUR EYES                  


Filmin konusu bir kere çok orijinal. Benim için önemli olanlardan biriside, sürükleyici olup olmadığı ve bu film gerçekten sürükleyiciydi . Daha ne istenir? Klasik aşk filmlerinden sıkılanlar için süper bir film. Benim gibi bilim kurgu severler içinde süper bir film.Türünün ilk örneği diyebilirim.Daha önce böyle bir konuya sahip bir film izlememiştim :)
Filmimiz konusuna geçelim artık
Film Rebecca nın küçüklüğünde yaptığı bir kazayla başlıyor.Fakat kazayı tek yapan Rebecca değil, Dylan da onunla birlikte kazayı hisseder. Tuhaf olan Rebecca karda kayak yapıyor Dylan'sa sınıfında ders dinliyordur. Bundan sonrada olaylar gelişir Rebecca nın başına bir şey geldiğinde Dylan hisseder. Dylan nın başına bir şey geldiğinde de Rebecca hisseder. Başlarda bu olaylar ara sıra oluyor. Daha sonra hisleri kuvvetlenmeye başlıyor. İletişime geçiyorlar birbirlerinin gördüklerini, görmeye başlıyorlar ve bunun çerçevesinde olaylar gelişiyor.Birbirlerine farkında olmadan aşık oluyorlar ama  Rebecca evli  ve Rebecca nın tuhaf davranışlarından eşi şüpheleniyor.


                                         İN YOUR EYES FRAGMAN




                                       3 - Kotonoha no Niwa                                 


Anime izlemeyi çok seviyorum. Şu sıralar derslerim yüzünden pek izleyemesem de fırsat bulduğumda kaçırmıyorum .
Uzun zamandan beri izlemek istediğim KOTONOHA NO NİWA ' yı sonunda izledim.Beğenmek kelimesi yanında zayıf kalır.Ne diyeceğimi bilemiyorum  övülmesine gerek bile yok her şey ortada.
Yağmuru çok seviyorum.Bol bol yağmur izledim.Gerçek hayatta yağmuru izlerken ne kadar keyif aldıysam animedeki yağmuru izlerken de aynı keyfi aldım.Her şey o kadar ayrıntılıydı ki o ayrıntıları fark etmek mükemmeldi. Bazı filmleri, dizileri defalarca izler ama bıkmayız. İşte buda öyle bir anime bıkılmayacak kadar güzel .
Gelelim mükemmel animenin konusuna


Takao, bir lise öğrencisi yağmurlu günlerde okula gitmiyor onun yerine Japon bahçesine gidiyor.Ayakkabı çizimleri yapıyor Hayali ayakkabı tasarımcısı olmak.Yağmurlu bir günde Japon bahçesine gider her zaman ki gibi ama onun her zaman oturduğu yerde bir bayan(Yukino) oturmaktadır. Takao da Yukino'nun yanına oturur ve arkadaş olurlar. Yukino her sabah işe gitmek için hazırlanır fakat işe gitmeyip Japon bahçesine gider. Yağmurlu günlerde birlikte güzel vakit geçirirler. Zaman geçtikçe Takao, 27 yaşındaki Yukino dan hoşlanmaya başlar. Kendi ayakları üzerinde durabilsin diye bir de ona ayakkabı tasarlar . Fakat yağmurlu günler bitmiştir.

Yani konusu da çok güzeldi Şimdi yazımı yazarken tekrar izleyesim geldi.
Saf duyguları izlemeyi seviyorum.


Motohiro Hata-Rain şarkısı











13 yorum:

  1. Acil Aramayı bende çok sürükleyici bulmuştum.In your Eyes e mutlakaaa bakacağım👍🏻Sevgiler😊💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler :) İzledikten sonra ki görüşünüzü merakla bekliyorum :)

      Sil
  2. Güzel filmlere benziyorlar fırsat bulunca izlemeye çalışacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hepsi kendi alanında gerçekten güzeller :)

      Sil
  3. Animeye ben de bayılırım, şu listeyi bir kaydedeyim o vakit. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım benim gibi çok beğenirsiniz.:) Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  4. Önerilerin için teşekkürler. Acil çıkışı daha önce izlemiştim gerçekten dediğin kadar heyecanlıydı:) şimdi in your eyes dikkatimi çekti fırsat bulur bulmaz izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Farklı bir konuya sahip izledikten sonra ki yorumunuzu bekliyorum :) Yorum içinde ayrıca teşekkürler :)

      Sil
  5. Merhabalar. Büyük Blog Takip Etkinliğinden Geliyorum. Sizi TAKİPTEYİM.

    https://kadincada.blogspot.com/

    Sizde Bloğumu Ziyaret Edebilirsiniz

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Üç filmi de not ettim. Ben de anime ve gerilim filmlerine bayılırım.
    Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Keyifli izlemeler dilerim 3 filmi de bugün izlemiş gibi hatırlıyorum umarım çok beğenirsiniz :)

      Sil
  7. ayyy 3. film izleyip sevmiştim ama iyi aklıma getirdin bi daa izlicem :) seri katil filmlerini ben de çok severiim :) in your eyes hatırlamadım bakayım onaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende izleyeceğim tekrardan :) Seri katil filmleri,dizileri candır :D InYourEyes da güzeldi farklı bir konusu var değişik :)

      Sil