ANASAYFA

12 Nisan 2015 Pazar

CANIM AĞABEYCİĞİMDEN HEDİYELER (=


Canım ağabeyciğim den dünyanın en güzel hediyeleri geldi... Ah o kadar mutlu oldum ki anlatamam. İşte en büyük kanıt bu olsa gerek, sizi en iyi aileniz tanır. Kardeşini nasıl mutlu edeceğini biliyor.
Biliyorsunuz ki, son alışverişim  baya pahalı geçti.Uzun bir müddet kitap alamam diyordum.O yüzden kitapları görünce, mutluluğun tarif edilemeyeceği bir an yaşadım :)

Tam bir Seri Katil,Polisiye romanı hastası olduğum için Saplantı seçilmiş. Kapağını gördüğüm an kitaptan ürktüğümü söyleyebilirim.Bir kitabın kapağından bu kadar etkilenebileceğimi bilmiyordum.



Sevgi Kamelyaları ' na baktığım an sevgiyle dolmama sebep oldu. O da bir aileyi anlatıyor. Kapağın üstünde yazan söz beni çok etkiledi.

'Bir aileyi ayakta tutan sadece gerçek sevgidir...'

Ve kitabım mis gibi kokuyor. İlk defa kokulu bir kitabım oldu.Bana küçüklüğümün kokulu silgilerini hatırlattı. Silgileri de abim alırdı bana :)
Ailenizle Sevdiklerinizle,  her daim mutlu olun blog arkadaşlarım :)

2 yorum:

  1. saplantı iyi gerilimdi ivit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ona da sıra gelecek umarım. Listem o kadar uzun ki korkuyorum. Ne zaman okunacaklar acaba :)

      Sil