ANASAYFA

12 Nisan 2015 Pazar

CERRAH-TESS GERRITSEN



Kitabı bitirmem uzun sürdü. Neden ? diye bir sorun :)
Gözlerim alerji oldu :( Bu aylarda hep alerjiye yakalanıyorum.Normalde uzun sürmezdi ama bir buçuk haftada iyileşti. Kontak Lens kullandığım için de daha da zorlandım(batması,kaşınması, kızarması vs.). İşte gözleri iyi gören arkadaşlarım, sağlığınızın kıymetini bilin ve rahat görebildiğiniz her an için şükredin.
Gelelim kitabımıza Tess'i övmeme gerek yoktur.Hemen kitabı anlatmak istiyorum.
Bende her zaman bir Polis hastalığı olmuştur. Polisiye kitapları okurken ayrı bir heyecan yaşıyorum. Rizzoli karakteri beni başta şaşırttı daha sonraysa hak verdim.Bir polisti hem de mesleğine aşık. Erkek egemenliğinin bulunduğu bir meslekte,kendinizi bir bayan olarak kabul ettirmenin ,bütün zorluklarını Rizzoli yle birlikte yaşıyoruz.
Rizzoli'nin kendisini ispatlaması Cerrah a bağlı.Cerrah ı bizzat kendisi yakalamak istiyor. Fakat Cerrah basit bir Seri katil değil. Catherine Cordell'ın peşinde daha önceden kaçırdığı bir av. Fakat bir sorun vardır Catherine Cordell Cerrah ı öldürmüştür. Aradan 2 yıl sonra cinayetler tekrardan başlar.Cinayetleri işleyen kişinin tarzı ölen Cerrah la aynıdır.Ölen gerçekten Cerrah mıdır ?

İkinci kitap Çırak için sabırsızlanıyorum.

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım. Ben de bu seriyi tamamlamaya çalışıyorum, tamamladıktan sonra okumaya başlayacağım artık.
    Bu arada mimledim seni :)

    YanıtlaSil
  2. Saol canım :) Bende daha tamamlamadım seriyi 4.kitap yok daha doğrusu son kitaplar elimde yok :( ama ilk kitabı okumak istedim. Her neyse mimlediğin için çok teşekkür ederim canım en kısa zamanda yanıtlayacağım :)

    YanıtlaSil
  3. ay bunun devamı çırak da şok iyiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha okuyamadım bekliyor :( Bir ara okumam çok yavaşladı şimdi eskisi gibi her gece okuyorum. İnşallah ona da sıra gelecek :)

      Sil