ANASAYFA

9 Ağustos 2024 Cuma

Geri Dönüş

Merhaba ,


Burayı günlük haline getirmek istiyorum..

İnsan yazmadıkça da paslanıyor önceden kelimeler çok kolay dökülürdü.


Ayrıca insanlarla konuşurken de rahat bir iletişimim oluyormuş.


Ama açılırız tekrar  başlarız. Yazarım her gün başka başka konulardan yine olur gelir kelimelerim..


Ne de olsa benim en sevdiğim yer burası. .. rahatımı bulurum


"Evet, hayatı tanırım. Kuşları, ağaçları, çiçekleri. İnsanları da tanırım. Ama sana şunu söyleyeyim. İnsanı tanımak çok zordur. Hele kendini saklamayı bilenleri."

Anadolu Yakası, Mustafa Kutlu


Kitabı henüz okumadım ama alıntıyla birlikte not almışım . Belki bulursam okurum. 






 

2 yorum:

  1. Merhaba...Yazmak can suyu gibi... Ben de son zamanlarda çok yazamadığım için can çekiştiğimi düşünüyorum. Kitabı okumadım ama alıntı güzelmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel demişsiniz can suyu diye öyle gerçekten kalpten katılıyorum 💗

      Sil