ANASAYFA

12 Ağustos 2024 Pazartesi

Zor İşler

 

Ogluşumla bu ara sohbetlere doyamıyoruz. Çünkü sürekli söyleyecek bir şeyi var... 
Böyle olunca da muhabbete doyum olmuyor. 

Şu ara bir kitabı yorumlamam lazım aslında buraya daha çok yorumunu yazacağım kitaplar var bilgisayarı yarın açıp biraz yazacağım ama Monte Cristo Kontu nu okudum ve yorumlamakta çok zorlanıyorum.
Neyse zor işimiz de bu olsun. 
Yapraklar sararıp dökülmeye başlamış. Oğlum sayesinde fark ettik çünkü her ağaçtan bir yaprak koleksiyonumuz oluşmaya başladı. 
Bu yaprak sevdası uzun bir süre devam edecek gibi..

Aylak Adam ı okuyorum 5 6 ay önce okumaya çalışıp anlamamıştım. 5 6 ayda ne kadar çok değiştiyse zihin olarak şimdi çok güzel bir anlatımın olduğunu fark edebildim... 

Ve kitap alışverişine ihtiyacım var.. kış için birikim yapmaya başlayalım sadece konserveyle olmuyor bu işler 👋🏻




4 yorum:

  1. Muhabbetiniz bol olsun. :)) Ne hoş, keyifle okudum. Monte Cristo Kontu'nu okumuştum, klasikler içinde güzel yine. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. (: Evet güzel klasiklerden 🤗

      Sil
  2. aylak adam en önemli edebiyat eserlerinden ama yani ben sıkıcı buluyorum amaaa monte kristo benceee müthişli güzel roman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Aylak Adam okunması zor sevmesi de zor bir karakter galiba ondan 😊 kesinlikle öyle hala okumaya devam edecekmişim gibi geliyor sanki bitmemiş gibi 😅

      Sil