ANASAYFA

2 Eylül 2024 Pazartesi

Emek isteyenler


  Çiçeklerimi çok seviyorum... Buradaki çiçeklerimden sadece bir tanesini satın aldım bir marketen böcekleri vardı beyaz beyaz araştırıp unlu bit olduğunu öğrenmiştim ve sürekli temizledim şimdi büyüdü benim güzel kızım. 

Bir kısmı annemden kalanı da arkadaşımdan sayesinde birçok şey öğrendim çiçekler açık havayı balkonu çok seviyormuş satın alınan çiçekler genelde çok yaşamıyormuş çok haklı her aldığım çiçek ölüyordu meğer evde baktığım içinmiş... 

Belki de biz bütün canlılar aynıyızdır. Bende evde sürekli durmayı sevmiyorum kim sever ki önceden ya da hala doğup büyüdüğüm yere gidince evde durmak bana batıyor bildiğin yerler de daha çok dışarıyı istiyorsun. Şimdi çocuklarla yanımda eşimi arıyorum kısa mesafe de sorun değil aslında bu küçük kısa mesafe markete gitmek bile iyi geliyor insana..

Ama biz kadınlar genel olarak bir şeylere bakmayı büyütmeyi seviyoruz galiba.. geçenler de kadınların evlilik yaşıyla ilgili bir yorum okudum 30 a kadar evlenmeliymişiz! çok güldüm... Bence bir kadın evlenmese de üretken evlenmese de güçlü evlenmese başarılı... Biz kadınlar tek başımıza da mutlu olmayı bulabiliyoruz (kedi, çiçek gibi) arkadaşlarımızla sohbetlerimiz kahkahalarımız bile daha güzel hatta arkadaşımızın derdi derdimiz sevinci sevincimiz olabiliyor.. 
Ama evlenmeden önce çalışırken patronum evlilik hakkında şöyle demişti "Bir kadın çocuk istediği zaman evlenmeli evliliğin öyle ağım şahım bir yanı yok" bu yoruma şu gün ki aklımla katılıyorum. 
Evlilik çok meşakkatli çok emek istiyor başları yorucu çünkü tanıdığınızı sandığınız kişiyi tanımadığınızı öğreniyorsunuz... Kendiniz içinde geçerli koltuktaki kırıntılar için çok sinirlenebileceğimi asla bilemezdim.Tabii ki bu bir hayat iyi ve kötü yönleri birlikte akıyor. 

O yüzden evliliğe değil de karşınızdaki kişiye odaklanmanızı tavsiye ederim. 

Sevgiyle kalın 💗


4 yorum:

  1. hayat işteee :) kaktüs sukulent köşesi olmuuş :)

    YanıtlaSil
  2. Bir kadın çocuk istediği zaman evlenmeli evliliğin öyle ağım şahım bir yanı yok...
    Ne kadar doğru söylemiş, evliliğin en güzel yanı çocuk zaten....

    YanıtlaSil