ANASAYFA

28 Eylül 2024 Cumartesi

Renklenmek

 


Sonbahar , çok güzel değil mi?
Burası otoparkla yan siteyi ayıran yer . Geçtiğimiz aylarda çok kuvvetli bir fırtına çıkmıştı. İğde ağacı devrilmişti. Buraya koymuşlar dallarını kesip bildiğiniz bir fotoğraf konsept yeri gibi olmuş. doğayı kendi haline bırakınca ne kadar güzel olabileceğinin kanıtı gibi, hayran kaldım. 

Sosyalleşmek bu kelime benim için son 6 senedir yoktu. 
Unutmuşum...
Hayatım tek düzeydi.
Sosyalleşmek eve misafir çağırmaktı!
Çay kahve iki sohbet sonrası yorgunluk...

Lojman 💛
İyi ki olmuş...
Sosyalleşmeyi yeniden keşfettim...
Hayat evden ibaret değilmiş.
Burada kadınlar tam bir günümüz amazonu eşleri olmadan aylarca tek başlarına mücadele veriyorlar.
Bense eşim olmadığı zamanlarda hep ailemin yanına gidenlerdendim.
Şimdi ehliyete yazıldım. Bir amazon doğuyor... Oğlum bu durumdan nasiplenmeye başladı bile cimlastike yazdırdık. Korkup yanımdan ayrılmayacağını düşünürdüm. Fakat bana bakmadı bile birde sınıfın haylazı oldu... 

Hayatımın tekrardan renklenmeye başlaması ne kadar güzelmiş...

Şükürler olsun 🌸




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder