ANASAYFA

1 Eylül 2024 Pazar

Büyüyor

 


Evet neden buralar da yoktum. Çünkü bu aralar biraz yorgundum.. Oğlum büyüyor artık tuvalete gitmeyi öğrendi. 3 yaşında henüz ama tuvalet korkusu vardı. Bir süre kendi haline bırakmıştım ama artık ipleri elime aldım. Ve öğrendi.. 
Ben daha çok korkuyormuşum nasıl öğreteceğim kaygısına düşmüştüm ama karar verince her şey yoluna giriyor.
Özellikle bu etiketler çok işe yarıyormuş İyi ki etiketler var banyonun duvarları bile güzelleşti. 

Böyle işte gündüz çocuklarımla akşamları lost dizisiyle e biraz daha akşam olunca kitaplarımla geçiyor..

Aslında buraya yazacak birkaç fikrim vardı ama not almamışım ve ben unutkan biriyim .
Bu da beni üzdü.

Neyse ben çay insanıyım özellikle böyle yeşil yeşil açık havada içilmesi dinlendiriyor.

Havalar da güzelleşti hoş geldin canım Eylül 
🫖



3 yorum:

  1. pekiiii hayat güzeeeel :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar çok güzel açık havada çayı kim sevmez, afiyet olsun. :) Çocuklar vakti gelince öğreniyor her şeyi, Maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) evet, zamana bırakmak en iyisiymis (:

      Sil