ANASAYFA

14 Ağustos 2023 Pazartesi

Tezer Özlü - Çocukluğun Soğuk Geceleri


Merhabalar arkadaşlar ,

Uzun zamandır okuduğum kitapları buraya yorumlayamadım. Bu yüzden bugün bol bol kitap yorumlarımı paylaşacağım. 

Çok ince ama çok yoğun bir kitap ile geldim. Ruh haliniz kötüyse kesinlikle tavsiye etmiyorum. Çünkü sizi daha da kötüleştirebilir.

'Mutluluğun, insanın kendi kendisiyle hoşnut olmasıyla başlayacağını da bilmiyordum.' s31

Tezer Özlü nün çocukluk ve gençlik yıllarını okuyoruz. Hayatta karşı en savunmasız yıllarını. Ruh hali olarak pekte iyi olmadığı yıllar ve bunların birikmesi sonucu hastane günlerini de içimiz buruk bir şekilde okuyoruz.
Çok cesurca yazıldığını düşünüyorum. Tezer Özlü yle tanışmak için ideal bir kitap. 

Okumanızı tavsiye ederim .

Kitapla kalın 🌷 





'Beni iyileştiren ne şok. Ne de ilaçlar. Beni iyileştiren , bu kliniklere bir kez daha kilitlenme olasılığının verdiği büyük ve derin korku.'s56



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder